Optimalizácia pre vyhľadávače dokáže zabezpečiť vyššiu návštevnosť vašich stránok. Niektoré nástroje, sú na pochopenie trochu komplikovanejšie, niektoré zas veľmi jednoduché. Medzi tie, ktoré môžete zvládnuť bez problémov aj j sami, je používanie správnych kľúčových slov v textoh na vašich stránkach.
Naučte sa vytvoriť kvalitný SEO text
Aby ste vytvorili kvalitný SEO text, potrebujete najprv pochopiť ako fungujú kľúčové slová vo vyhľadávačoch. Ide o slová, alebo slovné spojenia, ktoré ľudia zadávajú najčastejšie. U istej časti na nich môžete prísť aj sami, pomocou logickej úvahy. Tak napríklad. Čo by ste napísali do vyhľadávača, ak by ste chceli nájsť ceny traktorových kosačiek? Pravdepodobne, by to boli slová ako „kosačka cena“, „kosačka cenník“, alebo „traktorová kosačka cenník“.
Druhou a omnoho istejšou možnosťou je využívať niektoré stránky, ktoré vám po zadaní jednotlivých slov ukážu, akú majú hodnotu, teda ako často sú na internete zadávané a vyhľadávané. Niektoré stránky vám vedia aj navrhnúť správne frázy a spojenia rôznych slov.
Pozor na zbytočné slovíčka
Vo svete optimalizácie webových stránok, poznáme výraz stop words. Ide o slová, ktoré akoby znižovali hodnotu kľúčových slov. Hovoríme najmä o predložkách, spojkách a zámenách. Preto sa ich v týchto spojeniach snažte používať čo najmenej.
Málo frekventované kľúčové slová nie sú na zahodenie
Pri písaní textov, môžete využívať aj takzvanú long tail SEO techniku. Ide o to, že namiesto zopár frekventovaných, čiže často vyhľadávaných kľúčových slov, budete v texte využívať viac, tých menej používaných. V konečnom dôsledku, budú mať takto vytvorené texty, pre vyhľadávače rovnakú dôležitosť. V ich správnom určovaní a výbere, vám taktiež pomôžu stránky, ktoré vyhodnotia, či ide o frekventované, alebo menej frekventované slová.